Specialare!

Vi kör en speciell variant av Veckans Twilighter. Det har inte gått en vecka sen sist men eftersom det är första dagen på lovet idag så gör jag ett undantag!

Veckans Twilightare är idag två tjejer. Emelie och Maria heter dom och här är deras svar:

- Hur hittade ni min blogg?
Du skrev en kommentar till ett av våra inlägg!

- Hur gamla är ni?
E: 17
M: 16

- Hur många av böckerna har ni läst?
E: Jag har läst de tre första på svenska och håller på med den sista. Har även läst den första på engelska.
M: Jag har läst den första på svenska.

- Vilken är er favorit?
E: Den första är bäst!
M: Den första.

- Läser ni böckerna på svenska eller engelska? Varför?
E: Jag läser både på svenska och engelska för att jag tycker att man får in "nya upplevelser" när man läser den engelska.
M: Har inte börjat på den engelska men jag ska :)

- Har ni läst Midnight Sun?
E: nej men jag vill :D
M: Nej

- Har ni köpt något annat än böckerna och filmen?
E: Jag har köpt TWILIGHT
THE COMPLETE ILLUSTRATED MOVIE COMPANION. Men även Twilight tidningar från olika länder. Om det räknas? :)
M: Nej

- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
E: Edward och Alice
M: Edward och Angela

- Vem skulle ni säga att ni är mest lik i the Twilight Saga?
E: Alice tror jag XD Men bara i sättet.
M: Jessica :D

- Hur många gånger har ni läst Twilight boken?
E: En gång fast två om man räknar med den engelska
M: en gång :)

- Och sett filmen?
E: 2 gånger :D<3
M: 3 gånger

- Vilken är er favoritlåt med Rob Pattinson?
E: Never Think
M: Never Think

- Har ni sett andra filmer med någon av skådespelarna?
E: OC - Cam G, Zathura - Kristen S, Harry Potter och den flammande bägaren - Robert P, OC - Nikki R, OC - Jackson R, The Unborn - Cam G, Panic Room - Kristen S, The Messanger - Kristen S, House - Edi G, Lord of Dogtown - Nikki R, Jumper - Kristen S, Feast of Love - Billy B, 90210 - Kellan L, Prom Night - Kellan L, Stick It - Kellan L, Accepted - Kellan L, The Scorpion King - Peter F, Sex and the City - Sarah C, The OC - Justin C, Ghost Whisperer - José Z och Cheaper by the dozen 2 - Taylor L.

M: OC - Cam G, Harry Potter och den flammande bägaren - Robert P, OC - Nikki R, OC - Jackson R, The Unborn - Cam G, Panic Room - Kristen S, The Messanger - Kristen S, Jumper - Kristen S, 90210 - Kellan L, Prom Night - Kellan L, Stick It - Kellan L, Accepted - Kellan L, The OC - Justin C och Ghost Whisperer - José Z. Minis first time - Nikki R, Thriteen - Nikki R och Sarah C, Cold Creek Manor - Kristen S, Ladder 49 - Billy B, Finding Amanda - Peter F, Never Back Down - Cam G, Cheaper by the dozen 2 - Taylor L och All the boys loved Mandy Lane - Michael W.

- Böckerna eller filmen?
E: Böckerna tror jag... eller filmen eller jag kan inte välja :D<3
M: Filmen!

- Edward eller Jacob?
E: Edward
M: Edward

- Emmett eller Jasper?
E: Jasper
M: Jasper

- Angela eller Jessica?
E: Angela
M: Jessica

- Om ni fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
E: Dödlig tror jag. Hela historien är ju baserad på Edward som skyddar en klen människa. Kan inte se mig Bella som starkare än Edward ;$ Men om hon blir vampyr får de vara tillsammans för evigt<3
M: Vampyr

Er/ert favorit..
E
bild: Jag kan inte välja så det fick bli 4a :D


citat: Bella: "Stupid shiny Volvo owner"

scen: När Edward kysser Bella för första gången :D<3

M
bild: Kunde inte välja heller så det fick bli 2 XD


citat: "And so the lion fell in love whit the lamb..."

scen: När Edward tar bella på sin rygg och hoppar mellan träden :D

NYHET! Om du träffade din favorit ifrån Twilight, vad skulle du göra då?
E: Jag skulle DÖ! Nejdå men åtminstonde tappa andan :D ... Jag skulle springa fram och be om autograf och kort och så klart en stor FET kram<3
M: Be om autograf och ta kort<3

NYHET! Er hälsning till andra Twilight-fans?
Besök våran Twilightblogg :D




- glöm inte att ge förslag på frågor som jag kan lägga till!

Kommentarer
Postat av: Emelie

:D

Kan du ändra: NYHET! Er hälsning till andra Twilight-fans?

typ... Besök våran Twilightblogg :D Till svaret till endast Besök våran Twilightblogg :P??

Och ändra "NYHET! Om du träffade din favorit ifrån Twilight, vad skulle du göra då?

E: Jag skulle DÖ! Neja men åtminstonde tappa andan :D ... Jag skulle springa fram och be om autograf och kort och så klart en stor FET kram<3

M: Be om autograf och ta kort<3" så neja blir rättstavat till nejdå :D



Tack för att vi fick bli Veckans Twilighter(:<3

2009-04-06 @ 22:00:26
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha vad är TWILIGHT

THE COMPLETE ILLUSTRATED MOVIE COMPANION för ngt ? ^^

2009-04-06 @ 23:11:16
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Sunny

SV: Ja. Jag håller på med två just nu :)

2009-04-06 @ 23:18:10
URL: http://twilight.blogg.se/
Postat av: Rob

SV: jorå, har skickat ett mail till dig med lite frågor som du gärna får kolla på så kan jag nog koka ihop något :)

2009-04-06 @ 23:20:07
URL: http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Är det samma som Twilight Directors Notebook? :)

2009-04-06 @ 23:28:21
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv, hittade ett fel :'

- Emmett eller Jasper?

E: Jasper

M: jasper

Skriv Jasper med stor bokstav :P

kram<3

2009-04-07 @ 08:18:02
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/
Postat av: Felicia svar

Precis, det är Milla och Felicia..;) Åh Jag menade Sammarbete. Asså att vi länkar till varandra..:P Jag fixr din länk direkt!:)

2009-04-07 @ 10:08:05
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Rob

skönt att du gillade headern! ska lägga till ett citat på den också men han inte det igår. Vad menar du med "få någon text till Twilights eller thetwilights"? Profilbilen och profiltexten är bara nåt som jag alltid lägger till mina designen för att visa hur de skulle se ut om man vill ha det men de kan jag ta bort. Det röda var en liten bugg som jag har fixat nu. Var det nåt mer du tänkte på som du vill ha ändrat? (menyn ska jag lägga till men han inte det igår så jag har inte glömt den :P ) ha de fint! =)

2009-04-07 @ 10:40:35
URL: http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson Crew

okej (:

2009-04-07 @ 12:39:10
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: Rob

Nu är menyn, "Twilights" och citat på headern fixat. Nåt mer du har kommit på? :)

2009-04-07 @ 17:18:34
URL: http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Postat av: Frida

Kul! Men jag förstår inte hur man kan gilla Jessica mer än Angela :)

2009-04-07 @ 17:54:46
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0