Uppdatering från Far Away!

Nej såååå långt bort är jag faktiskt inte, men det känns tomt utan den dagliga kollen och fixeriet här! Och så måste jag säga att jag kommer hem imorgon istället - ändrade planer people...
Därför tittar jag in lite snabbt nu för att se om ni kommer ihåg tävlingen. Gör ni det? Det är inte långt kvar för imorgon 21:00 ska jag ta ut en vinnare, så passa på nu!

Ser ni fram emot priset? Ni kanske har funderat lite? Tänk gärna högt, i kommentarer menar jag, för det skulle vara kul att få veta vad och hur ni tänker. Berätta gärna vad ni tror att det är så avslöjar jag det imorgon. Deal?

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv, ja det fixar jag!(:

Kram<3

2009-04-12 @ 20:48:22
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/
Postat av: ems

måste tänkt på någon annan då :p

jag och mitt minne går inte alltid ihop.

Men jag har för mig att den 20e november kommer new moon ut i USA? eller kommer den samtidigt i båda länderna? :D:D:D

åååh! Det är ju inte såååå himla långt kvar iallafall (a)

2009-04-12 @ 21:13:06
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas att du har en trevlig påsk!

2009-04-12 @ 21:34:51
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Anonym

du jag e med i tavlingen och kommer ha tilgang till data imorgon pa kvallen och ifall jag skulle vinna e det forsent da? sorry for konstig kommentar men jag sitter vid en engelsk data. och nu till att tanka hogt, du sa ju att det hade pratats mkt om cullismen(vet inte hur man stavar) och att priset skulle handla om det typ sa tankte jag forst

2009-04-13 @ 11:09:45
Postat av: sara

oj rakade skicka ivag en halvkommentar sa har kommer andra halften om vad jag trodde. jag trodde forst att det skulle va typ en troja dar det star jag e en cullenism eller vad det heter men aa det var min tanke men sen tyckte jag att det va knappt sa jag fortsatte tanka men det e riktigt svart...

2009-04-13 @ 11:12:44
URL: http://twilightsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0