Veckans Twilightare 7!

Herregud, fy skäms på mig! Jag har en hel hög med Twilightare i mailkorgen och vad gör jag? Jo, jag glömmer ju bort det såklart! Nej skärpning nu!!


 
Hur hittade du min blogg?
Jag tror att du kommenterade på min blogg och så kollade jag in din blogg, men jag är inte riktigt säker.

- Hur gammal är du?
16, snart 17

- Hur många av böckerna har du läst?
Jag har läst alla böckerna.

- Vilken är din favorit?
Oj, det är så svårt..jag gillar dom alla på olika sätt. Men jag tror nog att Twilight är min favorit.
- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Dom första tre läste jag på svenska och den fjärde på engelska för jag kunde inte vänta tills den kom ut på svenska.

- Har du läst Midnight Sun?
Jag håller på att läsa den.

- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
Jag har köpt två planscher, nyckelringar och pins från discshop. Sen har jag köpt massa utländska tidningar med planscher och intervjuer.

- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
Asså, på snyggaste kille säger jag Edward men jag måste säga att det är nära att det är Carlisle, för han är riktigt snygg i filmen. Och tjej... ja, om det var skådisen skulle jag säga Nikki Reed, men hon e inte så fin i filmen så jag säger... Bella. Vad tråkigt att välja huvudkaraktärerna, men jaja.. :P

- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?
Jag är inte lik någon, men jag gillar bilar som typ alla Cullens.

- Hur många gånger har du läst boken?
Jag har läst alla böckerna 4 gånger (sen december 2008)
 
- Och sett filmen?
9 ggr, tror jag :P

- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Let me sign

- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Ja, men Kristen har jag sett "Speak", "The messengers", "In the land of women", "Jumper" och "Into the wild". Och med Robert har jag sett "The bad mothers handbook" och "Harry Potter 4 "  Vill bara rekommendera alla att se Speak, helt fantastisk film!!

- Böckerna eller filmen?
Eftersom jag såg filmen först och det var den som liksom ja... fick mig "dazzled", haha... så säger jag filmen.

- Edward eller Jacob?
Edward !!

- Emmett eller Jasper?
Åh, svårt ju... Emmett

- Angela eller Jessica?
Angela

- Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
Som vampyr, helt klart !
 
Din/ditt favorit..
bild: 


citat:
"I dream about being with you forever"

scen:

Jag älskar den lilla scenen där dom kommer till skolan tillsammans i hans bil, jag kan se det hur många gånger som helst.
 
Vill du ha ditt namn med, har du någon blogg eller så?
Viktoria Jansson och min blogg: viktoriastwilight.blogg.se
 
NYHET! En hälsning till andra Twilightare:
Vi ses på biograferna i november ! <3



Förlåt  Viktoria  för att du fick vänta så länge! Vill ni läsa hennes underbara blogg, som också handlar om Twilight tittar ni in här

[ vill du också bli Veckans Twilightare, maila till mig så fixar jag det! ]

Kommentarer
Postat av: ines

jag älskar den här bloggen! skulle du kunna skriva alla (nästan ilf) citat som du kan komma på ur twilight, och ta hjälp av dina läsare? snälla, behöver dom verkligen!

2009-04-21 @ 18:58:07
URL: http://inneess.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag vill bli en veckan twilightare nån gång :D

2009-04-21 @ 18:58:49
URL: http://sofiehallstensson.blogg.se/
Postat av: sara

Hej J, kolla alla får videos från ET? och dom säger att man bara kan få dom om man är medlem och då undrar jag är ET den där imbd.com eller vad den heter eller vad är det för sida?



kram

2009-04-21 @ 19:15:20
URL: http://twilightsara.blogg.se/
Postat av: sara

aha tack, hehe jag sökte på ET och å kom det fram den där imdb sidan så jag trodde att det var den.



kram<3

2009-04-21 @ 20:04:54
URL: http://twilightsara.blogg.se/
Postat av: evelina

jag vill vara veckans twilightare :D

2009-04-21 @ 20:16:06
URL: http://evelinasblogg.devote.se
Postat av: VJ

Tack tack !

2009-04-21 @ 20:34:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Hej!

Tänkte bara säga att jag hade slut på kuvert, så jag köper imorgon och skickar då! Förlåt för förseningen...



Kramar =)

2009-04-21 @ 21:10:12
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Sophie

skulle jag kunna få din amiladress då ? :)

2009-04-22 @ 14:40:49
URL: http://sofiehallstensson.blogg.se/
Postat av: Förvånad

Har midnight sun kommit ut redan?

2009-04-23 @ 21:01:10
Postat av: sofia

till vilken adress ska man mejla om man vill bli veckans twilightare ? :)

2009-04-24 @ 18:12:49
URL: http://sofiacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0