Veckans Twilightare 8

- Hur hittade du min blogg?
Kollade runt lite på bloglovin och hittade den här bloggen och fastnade direkt :)

- Hur gammal är du?
Jag fyller 19 om en månad

- Hur många av böckerna har du läst?
Jag har läst allihop

- Vilken är din favorit?
Om jag kunde drömma eller Så länge vi båda andas tror jag. Kan inte bestämma mig.

- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Svenska, för att det tar så himla mkt längre tid att läsa på engelska. Men någon gång så ska jag läsa hela serien på engelska också.

- Har du läst Midnight Sun?
Nepp, tycker det är jobbigt att sitta och läsa på datorn. Men funderar på att skriva ut ett kapitel i taget och läsa.

- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
Har köpt Twilight; The Director's Notebook av Catherine Hardwicke.

- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
EDWARD ;)

- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?
Typ Angela eller Bella, iaf till sättet. Knappast till utseendet.

- Hur många gånger har du läst boken?
Om jag kunde drömma - två ggr, resten en gång men ska snart läsa om dom också.

- Och sett filmen?
Runt 10 ggr skulle jag tro

- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Let Me Sign

- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Kellan Lutz
: Accepted, Prom Night, Stick It
Kristen Stewart: Speak, Jumper
Robert Pattinson: Harry Potter 4
Peter Facinelli: Alla var där
Nikki Reed: Tretton, Lords of Dogtown
Cam Gigandet: The Unborn
Michael Welch: All the boys love Mandy Lane
Och så har jag sett Cam, Justin, Nikki och Jackson i OC, Edi i House och Elisabeth i Greys Anatomy ;)

- Böckerna eller filmen?
Nästan omöjligt att välja, men om jag måste blir det böckerna.

- Edward eller Jacob?
Edward

- Emmett eller Jasper?
Emmett, han är grymt rolig x)

- Angela eller Jessica?
Angela

- Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
Både och? ;)
 
Din/ditt favorit..
bild:


citat:
Har många, men ett är: Jag är verkligen glad att Edward inte dödade dig. Allt är så mycket roligare när du är i närheten. Emmett Cullen, Ljudet av ditt hjärta

scen:
Balscenen, baseballscenen och scenen i Cullens kök
 
NYHET! Om du träffade din favorit från Twilight, vad skulle du göra då?
Förmodligen inte våga gå fram och hälsa iaf. Typ stalka den på avstånd ;)
 
NYHET! En hälsning till andra Twilightare:
Besök gärna min blogg om ni vill prata lite Twilight :) 

 
Jag tackar Amanda för att hon fastnade på bloggen och håller tummarna för att hon kanske lånar ut The Director's Notebook ;) Gör nu som tjejen säger och titta in på hennes blogg ----> här

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha :) The Directors Notebook har jag i tryggt förvar här hemma ;D Kan ju alltid scanna in några sidor om du vill ;)

2009-04-26 @ 22:37:40
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: twilightlovers.blogg.se

Har en liten bildtävling i bloggen med ett hemligt pris kolla in bloggen för mer information om du är intresserad av att vara med och tävla :)

2009-04-26 @ 22:59:01
URL: http://twilightlovers.blogg.se/
Postat av: Anna

Om man vill bli veckans twilightare här, hur gör man då?

2009-04-27 @ 18:33:20
URL: http://cullens.blogg.se/
Postat av: C h a r l o t t a

Jag vill också vara veckans Twilightare :D!

2009-04-30 @ 21:19:44
URL: http://missbuyalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0