Veckans Twilightare 9

- Hur hittade du min blogg?
Jag var inne på en annan Twilightblogg så såg jag att du hade kommenterat där. Så jag tryckte på länken och hittade din blogg. :D

- Hur gammal är du?
Jag är 13 år. Fyller 14 i september.

- Hur många av böckerna har du läst?
Alla fyra!

- Vilken är din favorit?
Eclipse är lätt bäst!

- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag har läst alla på svenska och fyran på engelska. Både ettan och tvåan hade kommit ut på svenska när jag började läsa Twilight. Jag började läsa Eclipse på engelska men jag hann inte med. Sen efter Eclipse kunde jag inte vänta på att BD kom ut på svenska. Så jag läste på engelska.

- Har du läst Midnight Sun?
Självklart!

- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
Äger för tillfälligt bara de fyra böckerna på svenska. Lite synd...

- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
Robert Pattinson och Nikki Reed.

- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?
Bra fråga... Jag kan inte själv avgöra det.

- Hur många har du läst boken?
Twilight - 3
New Moon - 2
Eclipse - 1
Breaking Dawn - 2

- Och sett filmen?
Säkert 10 gånger!

- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Let me sign.
 
- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Bara en. Harry Potter och den flammande bägaren. Men jag vill se fler!

- Böckerna eller filmen?
Böckerna.

- Edward eller Jacob?
Edward

- Emmett eller Jasper?
Emmett

- Angela eller Jessica?
Angela

- Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
Dödlig!
 
Din/ditt favorit..
bild:

Klicka för stor bild

citat:
Life sucks and then you die.

scen:
Baseball scenen.


Här har vi Olivias svar och jag tackar för det! :D Vill ni läsa hennes blogg gör ni det här!





Annars är vill jag bara önska er en trevlig Valborg och ta det lugnt, snälla. Jag vill ju gärna att någon finns där för att läsa mina inlägg imorgon också! ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hur blir man veckans twilightar? Kramar och tack för en bra blogg!

2009-04-30 @ 17:15:10
Postat av: m

hur ska man göra för att svara på dom frågorna?:P

2009-04-30 @ 20:28:16
Postat av: murreh! x]

oliviiiaa!! :D<3

grattis!

2009-05-02 @ 11:37:15
URL: http://famousasmurreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0