Administrativt arbete!

Just nu håller jag på med lite Administrativt-blogg-arbete.. Varför?
Jo för att jag har skaffat två blogg-medhjälpare...
Victoria och Jessica som sak hjälpa mig under mina två semster veckor ska få en permanent plats här hos oss..

Varför?
Jo för att det tar tid och mycket angagemang att driva en blogg som ska uppdateras ofta... Och jag vill att det ska uppdateras ofta och att ni får er info så snart som den kommer ut.

Summan av kademumman!
Vi kommer alltså vara tre tjejer som bloggar på denhär sidan. Jag kommer dock vara "chef" så ifall ni har åsikter och kalgomål så kan ta det med mig... Jag tar på mig ifal vi gör fel eller dyl och alla mail och dyl ska fortfarande skickas till mig ifall inget annat sägs!


Nu är frågan....
Vad tycker ni om dethär?

//Ida


Kommentarer
Postat av: Jeen

Fullt förstårligt och en bra lösning! Men kom ihåg bara att signa med ert namn när ni skrivit så man verkligen är säker på vem som skrev det. Då blir det nog bra :)

2009-08-30 @ 23:18:41
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: Trixie

Åh vad kul, önska jag fick vara med o driva en sånhär blogg nångång.. Bara man har bra källor så.. :)

2009-08-31 @ 17:41:30
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0