Maria, jaspers skapare!

Jaspers skapare, Maria. Kommer spelas av Catalina Sandino Moreno.
Och jag tycker att även hon passar som "min" Maria..

Maria Eclipse Catalina Sandino MorenoJack Huston Royce King Eclipse

Men kan det vara så att Ryce och Maria inte beskrivs så bra i böckerna och att det är därför vi  tycker att dom gör bra val för filmerna? Eller har dom endast valt rätt personer?!

Vad tycker/tror ni?
Passar Catalina som Maria eller är Maria och Royce en så pass suddig figur att vi nöjer oss med nästan vad som helst?!

Kommentarer
Postat av: wilma

Jag tror dom blir rätt bra ;)

2009-08-13 @ 18:04:26
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: klara

Jag tycker att Catalina passar bra som Maria, men tyvätt är han inte riktigt är den som jag tänkt mig som Royce... har fått en ganska tydlig bild för mig själv hur han ser ut :P

2009-08-13 @ 20:46:46
URL: http://klarissen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0