Någon annan som Edward Cullen?

The Wannabes

Robert Pattinson
 

Tydligen var dehär tre killarna och provspelade för rollen som Edward Cullen
Den översta känner vi ju igen. Det är vår söta Jackson Rathbone!
Den andra Ben Barnes Spelade ju prins Kaspian i Narnia
Den tredje Shiloh Fernandez  har vart med lite i Gossip Girl



Vad tycker ni om pojkarna?
Hade någon av dom passat som "er" edward?
Stephenie sa något om att dom var "för söta" och jag håller nog med.. Dom är för snygga/söta för att vara "min" Edward!



Me like Robert.. Han passar väldigt bra..
Men har ni någon annan som ni tycker skulle passat bra som Edward?






Kommentarer
Postat av: elin

Tror Jackson Rathbone hade klarat rollen bra, söt och farlig. Men Robert är nog den bästa för rollen :)

2009-08-18 @ 20:42:05
Postat av: Zusanna

Zac Efron eller William Moseley hade passat perfekt!! :D :D

2009-08-18 @ 20:52:39
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: Kia

är glad att det blev rob.han är min edward:)

2009-08-18 @ 21:00:21
URL: http://kiiaw.blogg.se/
Postat av: Jeen

Jag tror inte det finns nån känd som skulle gjort rollen bättre. Fast jag tycker faktiskt inte Robert blir speciellt bra på kort haha, mycket snyggare på film...och i intervjuer! Läste just att du svarat på min kommentar igen, tycker vi lika här med?;)

Skönt att höra:) Jag kommenterar så fort jag har nått att säga, annars låter jag oftast bli, kanske det som är skillnaden:)



2009-08-20 @ 23:19:10
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: Mb

HENRY CAVILL, han skulle spela edward men tyvärr så var han lite över åldersgränsen =( Tcyker inte om att robert pattinson spelar edward:/

2009-08-21 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0