Nya frågorna till veckans twilightare plus mina svar!

Vad heter du?
Ida

Hur gammal är du?
22
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Såg filmen
Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?

har läst alla böckerna, min favorit är New Moon
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
På svenska, för det är de ända jag köpt

Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Ja, det var otroligt kul att se det från Edwards synpunkt

Hur många har du läst böckerna?
Alla böcker 4 gånger, New moon 5 gånger!

Har du köpt några Twilight saker utöver böckerna och filmen?
Nej, fast jag vill ha domdär coola converse man kan köpa!

Hur många gånger har du sett filmen?
20, Idag!

Böckerna eller filmen?
Böckerna, alla dagar i veckan!

Vem är din favorit karraktär?

Emmet, han är skitball!
Har du hört någon låt med Robert Pattinson eller 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
Har hört de flesta med Rob Pat, men ingen med 100 Monkeys, skämms, har någon något bra tips på 100M-låt? Men favvo-rob låt är Stray Dog

Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Jag har sett några andra filmer med bla. Kristen, Rob, Cam, Jacob och Niki 

Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför? (du får inte välja team switzerland)
Edward, man ska fälja sitt hjärta!

Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
Att dom skulle ha sex, hur det skulle gå till!
Vilket är ditt favorit citat i filmen/erna?

Mitt favorit citat är när Victoria fånger basebollen och säger "im the one with the wicked curvball" Hon är så COOOL!
Vilken är din favorit bild från filmen/erna?


Är han inte hur snygg som helst?!

Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Tycker det är tråkigt att dom tagit bort scenen som kommer direkt efter bilden då Edward brottar ner Bella i soffan och Alice och Jasper kommer in och skämtar om att hon är mat.. Trist att den försvann!

Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
halv öppen, folk vet om det. men jag pratar inte med dom om det!

Vem skulle du vilja spendera en dag med? (som vänner)
Jacksson eller Kellan, dom verkar as trevliga och skämtsamma, kanske Peter Facinelli också!

Tycker du att det är okej att jag tar över efter Julia eller skulle hon bara lagt ner allt?
jag tycker det är okej ;P

Finns det något du vill hälsa resten av läsarna på denhär bloggen?
Ni som komentaret senaste dagarna och gett mig ert stöd är TOPPEN... ni är verkligen underbara!

Dethär är frågorna..
Kopiera dom och sätt in era egna svar och bilder..
Skicka sedan allt till [email protected]
vem vill bli den första nya veckans twilightare?


 


Kommentarer
Postat av: Jeen

hahahah att de skulle ha sex! Det var det jag också såg fram mot mest att läsa xD liksom, hur sjutton skulle det gå för dem huhu

2009-08-12 @ 23:58:41
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: Jeen

åh, föresten, jag måste be dig lyssna på den här låten! Haha för de första är den bra men när de sjunger "you made diamonds out of skin, turned sadness into endorfins" och den heter Christmas in July, är det bara jag eller är det inte lite twilight känsla över den? =) bra jobb med designen med föresten!

2009-08-13 @ 00:03:12
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: Jeen

hahaha jag glömde länka den :( hittade du den? annars hör : http://www.youtube.com/watch?v=EkVmghu8rMk



haha lite trött tror jag att jag är xD

(du kan radera det här innlägget :))

2009-08-13 @ 00:11:12
URL: http://jendc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0