Absurt!

Innan jag börjar skriva det jag hade tänkt så måste jag säga att jag avgudar Robert Pattinson.. Jag föll helt och hållet för honom när jag hörde Never Think.


Men det får ju finnas en gräns.. Skulle ni skrika halsen av er bara han visade sig för er? skulle ni kasta er om halsen på honom?! Jag tycker han är grymt snygg och skulle inte tacka nej till en tur i Pattson-land (ifall jag vore singel) men jag tycker det är absurt, avskyvärt och absolut förskräkligt när dom behandlar honom som ett stycke kött..

Tjejer skärp er..






Denhär videon är ju jätte rolig att se..
men stackars stackars Robert!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har fallit för honom för längesedan nu men jag tycker att de är absurt de som dom som kallar sig fans håller på med

2009-06-22 @ 11:45:05
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det är ju helt sjukt!!! stackars Rob!!!

2009-06-25 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0