Allt du behöver veta om mig!

Hur gammal är du? :)
Jag är född 1993, klura på den! Nej, jag är 16 år :D

Varför startade du bloggen?
Jag startade bloggen för att jag ville vara en del i det här. Det räckte inte med att läsa andras bloggar och titta runt, jag ville vara där det händer och det kan jag genom bloggen. Jag är otroligt glad över att just du hittat hit och hoppas att du kommer stanna! Det är viktigt för mig att du känner dig delaktig i det jag gör, så kommentarer och tips är nästan ett måste.

Är det jobbigt att känna att du måste uppdatera eller är det bara roligt?
Eftersom jag älskar Twilight och allt därkring, så tycker jag att det är jätteroligt att blogga! Det känns bra att känna sig behövd, för du behöver mina inlägg vare sig du vill eller inte! I'm like a drug to you! ;D
Men det är klart att det ibland känns lite jobbigt om man inte kan vara hemma och uppdatera hela tiden, men jag försöker tänka att du finns kvar även om det inte är nytt varje dag. För det är du väl? Än så länge har det blivit varje dag tror jag, med lite hjälp...

Jag åker bort men fortsätt gärna komma med frågor, så svarar jag när jag kommer hem och uppdaterar här!

Kommentarer
Postat av: Johanna

det var om att bli veckans blogg, var en någon som kommenterade med J som du brukar göra, sen gick de inte att gå in på den sidan.. men jag bara undrade

2009-06-12 @ 21:53:04
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0