Coldplay uppföljaren!

Tack ni som svarade och tack för att ni gav exempel på era favorit coldplay låtar!

Ni som svarade sa att ni gillade:

Update: tydligen gillar en del även låten Amsterdam och tycker den skulle platsa i filmen!



AMSTERDAM





FIX YOU






THE SCIENTIST



och jag måste ändå hålla med att jag kan placera in dom i filmen..
Men vart någonstanns i filmen skulle ni vilja ha dom med?



Den första "fix you" tycker jag skulle spelas i bakrunden när Bella sitter hos Jacob och tittar på när han pillar på motorcycklarna! och den andra "The Scientist" skulle passa precis när Edward lämnat Bella, när hon lever sina månader i "dvala"

Kommentarer
Postat av: J C - En blogg om Foto Vardag Musik

Älskar Coldplay, och håller med dig om vart dem skulle passa in

2009-06-14 @ 12:07:36
URL: http://girlfantastico.blogg.se/
Postat av: Mimi

jag tycker faktiskt att raydan - tears of an angel ska spelas när edward lämnar henne. FörJävla fin låt :)

2009-06-14 @ 12:34:12
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har också tänkt att Fix you passar in där du säger, men hade faktiskt tänkt mig the scientist ur jacobs synvinkel när han är hemma hos henne med alice innan de ska åka iväg till Italien :) Iaf det var den första tanken som slog mig när jag hörde låten men där du säger passar den in väldigt mkt också ;) svårt o placera den haha :P

2009-06-14 @ 19:42:20
Postat av: Trixie

tror the scientist kan passa ganska bra... men gillade tears of an angel den passar ju perfekt...

2009-06-15 @ 00:35:35
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0