Hälsning från Julia!

Julia lyckades få tillgång till ett internetcafé idag och skrev några rader till mig..
Hon berfinner sig just nu i grekland och njuter av solen.. men tydligen är det sjukt varmt och nattetid är den ända tid man kan vistas ute utan att svimma..

Tänkte skriva ett  inlägg till henne från oss, något att ni vill hälsa henne?
hon kommer visserligen tillbaka på lördag men i allafall!


Angående Veckans Blogg.

Jag verkar inte få ihop bloggare till att göra ett nytt med bara nya bloggar så nominerar några som jag tycker borde uppmärksammas.. Tycker det är lite tråkigt att bara ha samma bloggar varje vecka... så nu freebasar jag!
hoppas ni inte misstycker...


Kommentarer
Postat av: Paulina

Måste dem som är med och tävlar bara vara Twilight bloggar, erhm .. jag bloggar ju om Twilight ibland om det hänt något nytt, men annars .. bloggar jag ommig .. får man vara med ändå? :O

2009-06-23 @ 10:36:46
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0