Home sweet home!

Åh nu har man äntligen kommit hem, packat upp det mesta och landat i sängen. Min sköna säng! (tänk att det är en av sakerna man saknar mest - sängen)

Nu finns det massor att göra, att ta tag i, att skriva om så det blir väl en hel del inlägg ikväll. Om Ida vill göra ett avslut eller något så är ett sådant såklart välkommen - men nu är jag tillbaka. Efterlängtad?

Jag börjar med en grej... Vill ni gå igenom någonting mer är det bara hojta till ;D

nr 1
- Om jag förstår det rätt har våran Mr. Pattinson blivit påkörd av en taxi? Har inte hunnit läsa så mycket om det (men det är nästa sak på min to-do lista) men det verkar ju hemskt!! Att han blir så stressad av fansen att... ja herregud!

Jag har sett på några andra bloggar att detta har tagits upp och jag vill självklart stödja detta och ber er göra detsamma:




En kampanj pågår där du kan visa att du bryr dig - så gå in och fixa en banner som du kan lägga upp på din blogg, bilddagbok, facebook, hemsida m.m.

"1. Skulle du vilja att Robert Pattinson skrek åt dig? Trodde väl inte det. Skrik inte åt honom.

2. Undertiden som Rob spelar in, försök att ha i åtanke att han jobbar.
Stör honom inte genom att skrika ut hans namn.

3. Stora hoper med folk är skrämmande. Stora hoper med folk som jagar en är ännu mer skrämmande. Jaga inte Rob, han kanske måste gömma sig då.

4. Att bli påhoppad är inte coolt. Så hoppa inte på Rob för han är cool. XD

5. Påhittade personer är bara påhittade. Förlåt, men Edward Cullen hamnar under
den kategorin. (Även fast vi önskar att han inte gjorde det.) Rob är den riktiga personen, Edward är den påhittade.

6. Vill du få en chans med Robert Pattinson? Var lugn, cool och samlad. Det får dig att stå ut i en grupp med skrikande tjejer.

7. Rob är en ganska tillbakadragen kille. Varför inte testa att följa hans exempel?

8. Ha i åtanke att Rob bara är en människa. Han är inte en vampyr, så han är inte super snabb så att han kan springa iväg när han blir attackerad

9. Privatliv betyder bokstavligen att man han rätt att slippa inhopp eller störningar i ens eget prtivata liv eller affärer. Rob har inte fått mycket av det där på sistonde, så låt oss ge honom det som en present från oss riktigt, hängivna fans.

10. Ni älskar Rob, det gör vi också. Så, bevisa detta genom att ha dessa regler i åtanke och visa honom lite respekt."

[ Det här är en idé om "De gyllene Robert Pattinson reglerna" är ifrån edward-cullen.net men texten ovan är översatt av Helen på rpattinson ]


min lista fortsätter snart...

Gud vad det är skönt att vara tillbaka, har saknat er!!


Kommentarer
Postat av: mathilda

äntligen är du till backa

hoppas att du har haft en trevlig resa

kram(=

2009-06-27 @ 22:43:25
URL: http://mathilda-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0