När åker vi?

Jo du, nu är det snart dags att åka till Arlanda för att lämna landet! Nej, nu tar jag händelserna i förväg, det är faktiskt några dagar kvar men jag måste ju pyssla och tänka på er också.

Ida kommer checka in här då jag drar iväg. Hon har packat för två veckors bloggning då jag är borta, vilket är toppen!
Men jag vill reda ut lite saker först...

Jag sökte bloggare för ett tag sedan och valde tillsammans med er Ida.
Vi klickar jättebra och hon är bäst - supertrevlig och ja, hon har allt kan man väl säga! Men hon skrev ett inlägg och vi har fått lite kommentarer om en grej hon skrev. Folk tog illa upp? Jag vet inte men någon/några ville att jag skulle byta ut henne...

Det kändes ju inte bra eftersom jag litade på Ida och trivdes med henne. Men jag vill inte tappa läsare eller bråka så jag har nu försökt byta henne och se vad ni säger. Men det har inte lyckats och jag ser det som ödet.

Jag gillar som sagt Ida och allt omkring henne! Jag ville inte byta ut henne men kände att jag kanske behövde... Nu ska jag inte snöa in mig runt det här utan vill bara säga att jag är 100% nöjd med henne (om inte mer) och jag vill att ni ska känna er trygga och hemma här då inte jag är med. Jag vill att ni ska se hennes personlighet som strålar ut genom eran skärm för det är vad hon förtjänar.

Hon vet vart gränsen går och kommer inte med liknande skämt igen. Men jag vill även att ni är snälla för hon ser fram emot det här och jag vet att ni kan ta hand om henne. För ni är dom bästa läsarna! Ser ni något ni gillar eller inte gillar så får ni gärna säga det. Ge och ta helt enkelt!

Men gillar ni inte hennes stil så får ni väl skylla er själva för ni hade chansen att byta ut henne...
Själv tycker jag att hon är - kan ni gissa att här kommer mitt favoritord? - UNDERBAR!



Så där, nu vet ni hur det ligger till, har ni frågor vet ni vart jag finns!




Kommentarer
Postat av: gästbloggar ida är hemma igen

nnaaawww. ida (L) Julia = Sant

Du är den bästa blogg-chef man kan få!

Haha...

2009-06-09 @ 10:43:05
URL: http://bjarkstedt.webblogg.se/
Postat av: Cecilia H.

Jag tycker i alla fall Ida är grym!

2009-06-09 @ 14:20:12
URL: http://avcecilia.blogg.se/
Postat av: marigona

har faktiskt ingen anning =) Nu när sommarlovet snart är här så kanske dem har tid att blogga.. :P =)

2009-06-09 @ 15:18:23
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: Lillis

Har aldrig uttalat mig i din blogg men tänkte nu göra det. Tycker att hela disskusionen är fjantig. Varför skulle du ens byta ut Ida från början? Det är DIN gästbloggare och DIN blogg. Alla människor tycker olika om saker och ting och framförallt om Twilight. Då måste man ju som bloggare både få skriva bra och dåliga saker och som läsare får man kommentera bra och dåligt oxå. Svårare än så är det inte. Alla har rätt till sin åsikt - även om ett mästervärk som Twilight! Kritik måste man tåla från båda håll - både som läsare och bloggare! Tack!

2009-06-09 @ 17:38:04
Postat av: Trixie

Var ska du förresten? :p

2009-06-09 @ 17:40:50
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Millan

Låt inte ida smutskasta din blogg med sånna inlägg, det här är din blogg som du har skapat och då ska du inte låte henne göra den till något som gör att väldigt många tar illa upp och kanske t.o.m. SLUTAR LÄSA BLOGGEN! Personligen tkr jag att det vore jättedumt eftersom jag gillar din blogg, men jag ogillar verkligen idas sätt att skriva på.

2009-06-09 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0