Charmtroll!

I det här inlägget finns en intervju med  Rob och Kristen. Här är hela videon, enjoy!



Jag älskar verkligen den här videon, enkel eftersom det inte är någon riktig person som intervjuar och rolig för att Kristen och Rob är riktiga charmtroll båda två!

Jag tycker att vi verkligen borde sätta igång med Veckans Twilightare! Är det ingen som vill ha denna smickrande titel? Det är på tiden att vi gör något roligt, ni kanske inte gillar min idé och då får ni gärna, ja ni måste komma med andra förslag. Vi kan ha veckans bild, veckans låt, veckans citat eller vad som helst men det känns som det redan finns. Men ni vet att det är ni som bestämmer - glöm inte bort det!

Kommentarer
Postat av: Ash

Jag prenumererar redan på din blogg :)

2009-03-03 @ 20:06:38
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur menar du med vekcans twilighters? förklara så kanske jag deltar:D

www.glamoroustwilight.blogg.se

2009-03-03 @ 23:58:49
Postat av: issa

åh älskar verkligen den videon haha,

och du har en jättebra blogg :)

2009-03-08 @ 13:09:58
URL: http://isabellemildeus.devote.se
Postat av: Svar

Tack så mycket Issa! Ja den viden är underbar :D

2009-03-08 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0