En liten förklaring,

Nu ska jag förklara lite vad det är jag menar med Veckans Twilightare!

Jag  ville ha något roligt som engagerar ni läsare också och då tänkte jag "varför inte utse en twilightare(ett fan av twilight) varje vecka?". I andras bloggar kan man se dagens citat, fråga, bild m.m. så det är ju redan upptaget om man säger så.

Jag tänkte att alla som vill visa att den älskar Twilight sagan kan skicka ett mail till mig så jag vi som en liten intervju, liknande den jag gjorde med Ida.

Sen kan ni också ställa frågor som ni vill ska ställas till Twilightaren, alltså bara förslag så man kanske får lite variation på frågorna.

Vi kan ju också göra så att den som blir vald får välja en bild som jag lägger upp och så får man berätta varför man gillar den osv. Men allt är såklart ert val också, det ska kännas bekvämt för alla!

Det är ingen stor grej, bara något enkelt och roligt. Gillar ni inte idén är det fritt fram med andra förslag som engagerar alla :D

Är det fortfarande något som är oklart får ni hojta till! Annars är det bara skicka iväg ett litet mail eller en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag skulle vilja! :D

2009-03-04 @ 17:17:12
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Svar

Men om du mailar mig så blir det lättare. Vore jätteroligt att få igång det här :D

2009-03-04 @ 20:14:17
Postat av: Anonym

verkar fett kul!jag vill vara med!

2009-03-09 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0