Info om TwiTräffen!

Måste bara säga att jag LÄNGTAR tills jag får det lilla brevet som berättar att jag har post. Så länge vi båda andas! Kommer på posten vilken dag som helst nu :D

Hur som helst till dagens info;
Här frågade jag om det fanns något intresse för en TwiTräff i Stockholm och det fanns det! Så nu har vi snackat lite och det kommer se ut så här.



- Den 28 mars (en lördag) ses vi kl.12 på Plattan, Sergels torg. Alla hittar dit, right?
- Jag har på mig eh... ska komma på en bra färg eller nåt så ni känner igen mig. Har med mig syrran så leta efter två :D
-  Vi träffas och går till ett mysigt fik eller en restaurang.
- Där snackar vi så länge vi vill - om vad vi vill!  *host* Twilight! *host*


Någon som vill hoppa på - Jättekul! Maila bara namn och ålder till [email protected]


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter jätte bra XD..

2009-03-13 @ 12:56:32
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/index.html
Postat av: Nicole

Ooh, ja!!! Kanske (och bara kanske) ska jag dit på Twiträffen, vilket är synd för jag vill verkligen dit!!!

2009-03-13 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0