Information!

Titta gärna på förra inlägget där jag intervjuat en kille som läser Twilight! ;)

Kom ihåg nu tjejer, och killar (?) att vi flyttat fram träffen. Alltså nu på SÖNDAG istället för lördag! Kl.12 möts vi på trappan vid konserthuset (det blåa huset vid Hötorget), hittar ni inte får ni maila xD

Det här är lite ändrad information - från plattan till trappan, så tänk på det!

Leta efter mig! Jag har en blåtröja där det står "I'm the sweetest trouble maker" och är brunett. Min syster och hennes kompis är med men ni hittar oss :D

Vi ses på söndag och snälla maila om ni kommer - jag behöver verkligen veta!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin design!

Detta är en av de bästa Twilight-bloggarna jag sett hittills faktiskt :D

2009-03-24 @ 20:43:09
URL: http://shiverinside.blogg.se/
Postat av: the twilight series

Have lots of fun och ta massor med bilder (:

2009-03-24 @ 23:30:29
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0