Lite allt möjligt.

Först vill jag säga att vi nu hitta videos med dom borttagna scener som kommer finnas i DVDn. Jag vill själv inte se dom för jag har beställt filmen och väntar gärna! Därför kommer jag inte lägga upp sånt, men i andra bloggar kan ni titta själva om ni inte kan hålla er  =o)



Sen vet jag inte hur jag ska göra... Vi får nog strunta i Veckans Twilightare, för det är inte meningen att jag ska tjata på er. Det ska vara något roligt - för er skull!
Men vad vet jag, läser ni ens min blogg? Kommentera gärna om ni gör det, för det är inte så kul att blogga när ingen läser...

Har ju också läst och hört att Så länge vi båda andas finns eller fanns ute i butikerna, lite oklart om dom tagit in dom nu igen eller vad som hände. Men det är ju synd för hur många har inte beställt den? Jag har gjort det i alla fall och visst det är inte långt kvar men det känns inte så kul att sitta och vänta på en bok man kan hitta i bokhandeln. Har redan läst den men det är en annan känsla att äga en!

Vi, du eller jag, (om ingen läser), får vänta i spänning på både boken och filmen ett tag till!


Kommentarer
Postat av: M

Jag läser din blogg (a).. Jag själv ska gå och beställa boken på måndag tror jag :) hihi, har redan Breaking Dawn, men vill såklart ha Så länge vi båda andas också :)

2009-03-06 @ 16:47:31
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: vanessa

jag förstår faktist inte riktigt det där senaste med boken, vad är det du menar? :O

2009-03-06 @ 16:57:10
URL: http://vanessakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser bloggen :))

2009-03-06 @ 17:32:40
Postat av: frida

hej, jag älskar din blogg den är så snygg och helt underbar helt enkelt. hittar mycket inforamtion mm...

fortsätt blogga.!

you kinda make my day..

2009-03-06 @ 20:07:45
URL: http://twilightloove.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG LÄSER DIN BLOGG!

WWW.GLAMOROUSTWILIGHT.BLOGG.SE

2009-03-07 @ 15:26:47
Postat av: Svar

Tack så mycket! Jag läser din också! :D

2009-03-07 @ 17:26:52
Postat av: Anna

jag läser :)

2009-03-07 @ 20:37:35
URL: http://cullens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser din blogg ;) prenumenerar på den med;) jag ääääälskar twilight haha, har alla böckerna, om jag kunde drömma, när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta och nu har jag beställt den fjärde, och får hem den den 12 mars, hur bra är inte det liksom?;)

2009-03-08 @ 11:03:48
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Svar

Tack så mycket ni som läser och prenumererar, jag blir så glad! Fortsätt kommentera för det gör min dag mycket bättre och så får man lust att blogga mera!

2009-03-08 @ 13:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0