TwiTräffen - inställd eller i alla fall framflyttad!

Jag har tråkiga nyheter tjejer (och killar)! Men jag har bestämt att vi måste flytta på TwiTräffen...

Det var några som från början ville vara med, sen var det två som inte kunde på lördagen och då flyttade vi fram till söndag, imorgon alltså.
Då var det många som inte kunde och nu är vi nere på 2-3 stycken. Det känner jag är lite för lite folk. Visst, det är jättetråkigt för dom som faktiskt kan komma men är det inte roligare att ta en dag då det är fler som kan?

Jag ber så mycket om ursäkt och är verkligen ledsen för att det blir så här men det är roligare när det är fler som kan...

Så nu undrar jag - funkar lovet för er 08:or eller ska vi ta en annan helg?
Ge massa förslag!



Kommentarer
Postat av: Julia

Lovet är väl vecka 15? Det är iaf då jag har det tror jag...



Vilken tur för mig att den blev framflyttad, för jag fick reda på att du skulle ha en Twiträff klockan halv 12 idag. hihi!

Ha det bra!

Kram, Julia! :o)

2009-03-29 @ 11:43:00
URL: http://jvhs.blogg.se/
Postat av: T

sv: mm samma när de gäller mig. Men kolla frida tidnignerna , de har alltid nått me twilighta att göra.

2009-03-29 @ 12:47:11
URL: http://twilighters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0