Veckans Twilightare nr; 2



Nu har vi ännu ett fan som vill vara Veckans Twilightare, så här kommer nummer 2!



- Måste bara fråga. Hur hittade du min blogg?

Tror det var genom en kommentar :P


- Hur gammal är du?

Jag är 17 ung xD


- Hur många av böckerna har du läst?

 Har läst alla.


- Vilken är din favorit?

Måste nog säga New Moon :)


- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?

Har läst dom på både svenska och engelska.
Köpte först dom 3 första på svenska, men sen ville jag läsa dom på engelska.
På engelska så är det mer känsla och känns mer äkta. Men gillar även dom på svenska.


- Har du läst Midnight Sun?

Ja, så mycket som det går, haha.


- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?

 Lite posters och små saker.


- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)

Hmmm....jag älskar Edward men det gör ju typ alla så jag väljer den näst snyggaste killen
och det är Emmett sen gillar jag Alice.


- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?

 Tror nog det är Alice :D


- Hur många har du läst boken?

2-3 ggr tror jag iaf.


- Och sett filmen?

Ja såklart.


- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Min favorit låt med Rob är nog ''Never Think''.

- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Ja ganska många faktiskt :D

- Böckerna eller filmen?
Böckerna för det är mer detaljer och det känns mer äkta :)


- Emmett eller Jasper?
Emmett (L).

- Edward eller Jacob?
Ååh svår fråga gillar verkligen Jacob också, men måste nog säga Edward.

- Angela eller Jessica?

Angela utan tvekan ;)


- Om du fick välja: Bella som dödllig eller som vampyr?

Som dödlig tror jag...


Din/ditt favorit...

bild:



citat:

Mitt favorit citat är nog 'Do I dazzle you?' det är så himla gulligt :D

scen:

Min favorit scen är nog när dom träffas i biologi salen älskar det!! xD xD

Min andra Twilightare heter Johanna och ni hittar henne på  jjoohhaannnnaa.

Tack Johanna!


Nu har vi avverkat två Twilight-fans och jag känner mig mindre och mindre som ett fan för varje gång. Jag har inte köpt något annat än böckerna och filmen och alla verkar läsa varenda bok fler gånger - är det bara jag som läser en bok only one time?



Kommentarer
Postat av: linnea

Jag äger inte en enda pryl utöver böckerna, och jag har läst varje bok en gång pärm till pärm ;)

2009-03-17 @ 22:37:23
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: M

jag skulle vilja vara Veckans Twilightare nån gång (a)

2009-03-18 @ 12:36:13
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bara för att man inte har något förutom böckerna betyder det inte att man inte är en twilighter för det XD :)

2009-03-18 @ 15:54:03
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Svar

Hehe tack så mycket Sandra! ;)

2009-03-18 @ 19:07:27
Postat av: martina

jag har inte heller nått annat utöver böckerna ;) haha

och jag har bara läst om jag kunde drömma två gånger, resten 1 gång ;) haha

2009-03-18 @ 19:30:56
URL: http://uunsaidthings.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv: Nejdå du är inte ensam ;) och stilen heter century gothic om jag inte minns fel :)

2009-03-18 @ 20:12:18
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Trixie

hur blir man twilightare? :D I'm a BIG fan!

2009-03-19 @ 15:29:45
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: T

det finns en massa som bara har läst böckerna en gång. Men jag e inte en av de...

2009-03-19 @ 19:18:11
URL: http://twilighters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0