Veckans Twilightare!


Jag vill bara säga att jag är jätteglad att så många tycker likadant när det gäller kopiering!
Men nu är det äntligen dags för Veckans Twilightare 3


- Hur hittade du min blogg?
Jag tror det var genom en kommentar

- Hur gammal är du?
Jag är 17, blir 18 i sommar :)

- Hur många av böckerna har du läst?
Alla, på både svenska och engelska

- Vilken är din favorit?
Breaking Dawn

- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Båda. För engelska är det ju Stephenie Meyer som har skrivit, och på svenska är det någon som översätter och då blir det ju oftast inte samma översättning, + att jag tycker engelska verkar ha mer känslor och så.

- Har du läst Midnight Sun?
Nej jag har ju inte det :O men ska ta o göra det!!

- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
2 stora posters.. Men de kommer mer saker snart (a) hihi

- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
Jag gillar flera, men måste nog säga Edward.. Sen gillar jag verkligen Alice också

- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?
Hmm.. typ Alice kanske.. Till utseendet Bella ;P mina kompisar brukar säga att jag är lite lik Kristen ibland..

- Hur många har du läst boken?
jag har läst alla runt 3 ggr, förutom den 4e som jag har läst 2 ggr (både svenska och engelska)

- Och sett filmen?
Har nog sett den 20 ggr nu ;P

- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Jag måste nog säga Never Think.

- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Jag har sett en hel del filmer med dom

- Böckerna eller filmen?
Böckerna

- Edward eller Jacob?
Edward

- Emmett eller Jasper?
Emmett

- Angela eller Jessica?
Angela helt klart..

- Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
Vampyr.. 
 
Din/ditt favorit..

bild: Detta är en av mina många favoriter..


citat:
Får väl vara lite lätt sådär då men älskar den.. "and so the lion fell in love with the lamb" ;P

scen:
De måste nog vara när dom har lektion, första gången Edward pratar med Bella.



Twilightaren heter M och vill ni läsa hennes blogg gör ni det här. Jag tackar så mycket för intervjun och tycker det är jättekul att det finns folk som tycker det här är roligt!

- Vill du bli Veckans Twilightare? Maila bara till mig så berättar jag mer. Jättelätt och jätteroligt! 
(Adressen finns till höger, lite högre upp) ------------>

Kommentarer
Postat av: M

Nej, hela texten passar inte. Men vissa snuttar passar ju faktist in ;P... Aaw, tack så mkt, jag gillar din blogg också (a)

2009-03-26 @ 16:09:32
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: twilightsverige

Svar: Okej, men den är jättefin, köper du den så kommer du inte att ångra dig :)



Jo, klart kopiering av bloggar är fel. Visst om man använder samma info, men inte hela tiden och inte kopierar EXAKT vad en annan blogg har skrivit.

Någon sjuk människa har ju kopierat TwilightMovie.blogg.se ´blogg. :o



KRam

2009-03-26 @ 20:41:10
URL: http://twilightsverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0