Vi har ett datum!

Sweden we got it! Nordiskfilm har äntligen gått ut med ett datum; 20 november 2009 kan vi se New Moon på bio!

Gud vad jag längtar, vi måste verkligen försöka underhålla oss med bilder och intervjuer för att inte dö innan dess...



bjuder på denna snygging idag!



Är det ingen som vill bli Veckans Twilightare? Vi måste få en början på det här - och det är lätt! Skicka bara ett litet mail, eller skriv er mailadress i en kommentar. Om ni inte vill att alla ska se den kan ni skriva det i kommentaren så godkänner jag inte den. Och om ni väljer att maila mig kom bara ihåg att det bara är adressen som finns till höger funkar inte för dom som inte har microsoft outlook tyvärr! Så ni får skicka på vanligt sätt, inte så svårt det heller, right?

Glöm inte heller att ni gärna får skicka frågor som kommer svaras av Veckans Twilightare! Kan ju vara kul att få vara med och bestämma eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ gärna bloggen via blogglovin så gör jag detsamma! båda är twilight lovers!

www.glamoroustwilight.blogg.se

2009-03-03 @ 18:32:59
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg, ska du veta:) ska lägga till dig! www.glamoroustwilight.blogg.se

2009-03-03 @ 19:19:29
Postat av: HANNA

och jag vill gärna bli veckans twilightare :D

underbar blogg. och fyfan vilken snygg bild ;)

2009-03-04 @ 15:22:10
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Svar

Om du mailar mig eller kommenterar din mailadress(och säger till om du vill att den inte ska synas senare) så blir det lite lättare! :) Tack så mycket för din ord, blir så glad! :D

2009-03-04 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0