Gästbloggare!

Jag orkar inte vänta på att ni ska välja er favorit, jag vill få det klart och är nyfiken på att få igång allt. Så jag gick efter de som kommenterat och har alltså valt Ida. Jag känner att det är ett jättebra val, även om ni andra också var grymma.

Jag hoppas nu att Ida fortfarande vill och har tid, så vi väntar med spänning!
Hon kommer blogga första perioden och det finns fortfarande tid för dig att visa intresse för de andra! Och ni som kunde alla peridoer finns såklart kvar och behöver inte "anmäla" er igen - bra va?

Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

tror det blev något fel när jag skickade in lite bilder på nikki eller har du fått mitt mail? ;)

2009-05-16 @ 20:04:07
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0