Twilightfans, I'm back!

Nu är jag tillbaka och back on track - äntligen?

Jag vill ge ett stort tack till Ida!!! Jag har såklart kollat igenom hennes inlägg och visst har hon gjort ett grymt bra jobb? ;D

~ Ida, skulle du vilja blogga åt mig de andra veckorna också?


Nu är jag tillbaka och innan vi fortsätter;
 - Ska vi stanna i den nya ljusa designen eller borde jag byta tillbaka till den gamla? Den finns såklart alltid kvar och vi kan fixa/lägga till hur vi vill!
- Kan Angela som kommenterade nyss skriva en ny kommentar och lämna blogg eller mailadress så du kan få svar!



Movie Trailers - Movies Blog

Här får Shelly Morrison se trailern som vi alla väntat på och jag kan bara säga att JAG LÄÄÄÄNGTAR!
En sak som är värd att veta är att Jasper och Jacob kommer synas i den - Åhhh jag vill se den nu nu nuuuu!


Det är skönt att vara tillbaka!

Kommentarer
Postat av: E

Åhhh längtar!!!! :)

2009-06-01 @ 00:29:16
Postat av: Jennilie

Sv: Tack för dina svar, dom betyder mycket och du hade mycket fint att säga, det värmer!! :)

2009-06-01 @ 00:30:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja hon var riktigt duktig tycker jag

2009-06-01 @ 00:35:57
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ändra tillbaka till den gamla headern!!!!! Och ha någon annan än ida, giilade inte sättet hon skriver på. Det spelar för mkt på sex och jag gillar inte det! kolla tidigare inlägg!

2009-06-01 @ 22:06:17
Postat av: Ida

Tydligen är det en hel del som inte är så nöjda.. men jag ställer upp ifall du fortfarande vill ha mig! det var as grymt och de flesta av läsarna är ju hur söta som helst!

2009-06-02 @ 11:04:26
URL: http://bjarkstedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0