Grattis Robert Pattinson!

Nu har klockan (i Sverige) blivit onsdag vilket betyder att dagen alla Team Edward-fans har längtat efter är här ----- Robert Pattinson fyller 23 år!!
Många av er sover säkert, vilket jag också borde göra. Men nu gör jag det här istället så ni har något att läsa när ni vaknar :D
Jag har lovat att massa bilder ska läggas upp så jag börjar med de som ni skickat in. Ni skickade in bilder och jag satte ihop dem och skrev vem jag fått dem av. Det är alltså bara bilderna som kommer ifrån er läsare. Vill ni ha någon av bilderna i normalformat, så som jag fick dom, är det bara säga till så fixar jag det!








Den här har Rebecca satt ihop helt själv och precis som hon säger så passar texten bra in!
Ni lär få se den igen på söndag då vi firar the girlie-girlie ;)



Tack till er som skickat in dessa, senare kommer jag bomba med mina bilder!
Vill ni läsa Charlotta's blogg gör det ---> här


(glöm inte att skicka till Nikki's party också - det finns fortfarande tid)

Kommentarer
Postat av: ines

GRATTIS VÅR ÄLSKADE ROOB! :D

2009-05-13 @ 08:14:34
URL: http://inneess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0