Veckans Twilightare 10

Nu bjuder jag på ännu en Twilightare! Enjoy ;)



- Hur gammal är du?
Jag är 15 år,fyller 16 i år.

- NYHET! Hur la du märke till Twilight?
Jag såg trailern först på tv:n när den skulle ha biopremiär! Sen inan hade jag sett massa reklam om den på datorn.

- Hur hittade du min blogg?
Det var nog på Twilightsweden, dom tipsa om din blogg på webben, eller så var det på bloglovin,

- Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Jag har läst alla nu, läste klart fjärde igår. Och jag tycker nog fjärde var bäst :)

- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag läser dom på svenska, för jag har ganska svårt för engelska, men jag försöker mig på att läsa tredje nu på engelska :) Får se hur det går.

- Har du läst Midnight Sun?
Nej det har jag tyvärr inte, bara lite.

- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
Ahh en tröja med hela familjen Cullens :) Och en nyckelring.

- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
Snyggast är ju så klart Edward, och tjej är nog antingen Rosalie eller Jessica :)

- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?
Gosh,det var en svår fråga! Asså lite olika faktiskt, Bella för hon är så klumpig, Alice för hon är alltid glad och älskar kläder.

- Hur många har du läst boken?
Har läst första två gånger, andra läste jag bara halva.

- Och sett filmen?
Jag har sett filmen 10 gånger. En gång på bio och resten hemma.

- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Never Think, helt klart!

- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Ahh Taylor Lautner, Kellan Lutz, Robert Pattinson. Räknas Dakota & Cameron? :P

- Böckerna eller filmen?
Svår fråga, eftersom alla filmer inte har kommit ut kan jag inte avgöra ännu, men jag tycker första boken var så mycket bättre än filmen.

- Edward eller Jacob?
Edward.

- Emmett eller Jasper?
Emmett<3

- Angela eller Jessica?
Angela

- Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
Bella som vampyr


Din/ditt favorit..
bild:


citat:

"Du kommer säkert att få högsta betyg i alla ämnen - Du har tydligen inget bättre för dig på nätterna än att plugga."

scen:

Favoriten är Baseball scenen! Finns ingen bättre scen i hela filmen!


FLERA NYHETER!
- Känner du någon kille som gillar Twilight?
Nja... nej det gör jag inte. Men mina killkompisar ville faktiskt se filmen.

- Vet dina kompisar att du är ett fan eller smyger du runt med det?
Haha nej verkligen inte, det är det ända vi pratar om i skolan. Och på fritiden, tycker synd om min familj, hehe.

- Vad säger du om att killar är väldigt emot det här. Skulle du råda killar till att ge böckerna eller filmen ett försök. Varför/Varför inte?
Jag bryr mig ärligt talat inte vad killar säger om Twilight, dom är bara avundsjuka för att alla tjejer älskar det, men ja jag skulle nog tipsa om filmen eller boken :) Har faktiskt försökt förut, gick inte så bra.

- Om du träffade din favorit ifrån Twilight på stan, vad skulle du göra då?
Skulle antagligen skrika, eller nej. För dom gillar ju inte sånt, skulle gått fram sagt hej, bett om ett foto och autograf, efter när dom var borta skulle jag nog skrika och börja gråta ^^

- Din hälsning till andra Twilightare:
Kommer inte på något att skriva direkt, hoppas att vi ses snart, november kanske? <3

Och helt out of the blue. Skaka av dig allt och släng ur dig vad du vill!
Jag vill bara säga att jag avgudar allt som handlar om Twilight, älskar att prata om det, har fått så många nya vänner som är lika galna i twilight som jag är.
Sen ville jag också säga att jag älskar din blogg, så himla fin och du skriver så det blir intressant att läsa. Gå in på vår blogg också, har bara haft den i en månad, men vi jobbar hårt på den! Det är tre 16:åriga tjejer som äger den, Jag, Karin & Sara. Tack för mig.


Åh jag tackar för dina ord, Mikaela som är fan nr 10 :D
-läs hennes blogg
här

Kommentarer
Postat av: sara

Hej J!

jag undrar om du vet nån sida där man kan göra kollage eller nåt liknande gratis?



kram

2009-05-02 @ 11:08:38
URL: http://twilightsara.blogg.se/
Postat av: ebbah

jag skulle väääldigt gärna bli veckans twilightare :D

hör gärna av dig ;D <3

2009-05-04 @ 18:24:41
URL: http://ffreakys.blogg.se/
Postat av: Moa

jag skulle mer än gärna vilja bli veckans twilightare :D jag kanske inte visar min twilight passion på bloggen men du skulle bara veta .. ;)

2009-05-06 @ 16:58:38
URL: http://sofierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0