Veckans Twilightare 11!




Hur hittade du min blogg?
Jag har för mig att http://www.twilight.blogg.se/ hade en länk till dej eller nåt (dåligt minne).
 
Hur många av böckerna har du läst?
Jag har läst alla böckerna!

Vilken är din favorit?
Hm.....svårt men jag tror nog de blir Breaking Dawn.

 Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag har läst alla på böckerna på svenska, aa jag vet inte riktigt varför jag tänkte att jag kanske
förstår dom bättre, men jag vill läsa dom på engelska också eftersom jag har hört att det inte riktig
samma känsla eller nåt.
 
Har du läst Midnight Sun?
Nej jag har lite fullt upp just nu men så fort jag får tid ska jag :)
 
 Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
Jag har posterts och lite tidningar om det räknas.
 
 Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
Måste nog säga Edward och Bella
 
- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?
Jag tror nog inte jag är speciellt lik nån på utseendet men jag är nog lika glad som Alice!
 
Hur många gånger har du läst boken?
Jag har läst alla böcker en gång
 
Och sett filmen?
5 gånger tror jag
 
 Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Never think
 
Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Med Kristen Stewart: The cake eaters och Jumper och med Robert Pattinson: Harry Potter och flammande bägaren.
 
Böckerna eller filmen?
Hmm.... super svårt eftersom jag läste böckerna först. Men jag måste nog säga filmen ändå.
 
Edward eller Jacob?
Edward!!<333
 
Emmett eller Jasper?
Måste nog säga Emmett, han verkar ju så rolig!
 
Angela eller Jessica?
Angela
 
Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
Vampyr!
 
Din/ditt favorit..
bild:
 

 
citat:  I´ll be back so soon you wont have time to miss me. Look after my heart I´ve left it with you.
 
scen:
När Bella och Edward gör sitt förhållande officielt och kommer ut ur bilen tillsammans och alla stirrar! :D
 

Stor tack till Veckans Twilightare Sara och det är klart att posters och tidningar räknas ;)




[ Vill du också bli Veckans Twilightare eller har du kanske nya frågor som du vill att andra fans ska svara på?  Maila då till [email protected] ]

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad kul att jag blev veckans twilightare, tack:)

2009-05-07 @ 08:14:38
URL: http://twilightsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0