Breaking Dawn + Tim Burton = ?

Både Jamie Campbell Bower och Ashely Green skulle vilja att Tim Burton skulle regissera Breaking Dawn.
Vad säger ni om det? Gillar ni Tim Burton?! Hans sätt är ju lite annorlunda..
Jag kan verkligen se hur det skulle fungera i denhär filmen.. Fast jag vill ju samtiigt att dom delar upp Breaking Dawn i två filmer och det blir kanske konstigt ifall ena filmen är i Tim Burton stil och den andra inte är det..


eller vad säger ni?!
Tim Burton som reggissör till Breaking Dawn?!



Movie Trailers - Movies Blog


// Ida


Kommentarer
Postat av: Diana

Neej inte Tim Burton! Det känns som att det blir för annurlunda typ en för mycket fantasy film med för mkt specialeffekter... Så kände jag spontant..! Jag vil att de håller filmen lite realistisk ändå om ni fattar :P

2009-11-20 @ 00:42:14
URL: http://www.confess-it.devote.se
Postat av: Paulina

Hmm.. jag vet inte. Tim Burtons filmer är ju lite sådär speciella, och väldigt mycket annorlunda "hans stil"... Fast jag gillar alla hans filmer, men om det blir bra till Breaking Dawn, vet jag inte riktigt ;o

2009-11-20 @ 21:39:07
URL: http://pinkscreen.blogg.se/
Postat av: Jeen

Det vore amazing! Skulle bli sjukt och galet och alldeles underbart. TYVÄRR måste jag säga att jag tror inte jag gillar att det skulle bli så annolunda mot de andra filmerna. Så hmm... bra fråga =O

2009-11-21 @ 18:39:31
URL: http://jendc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0