Nyfiken i en strut!

Jag är extremt nyfiken av mig, och när jag satt och lattjade på SFs hemsida och tittade på lite info om midnattsvisningen av New Moon upptäckte jag att det faktiskt finns en biljett kvar att köpa!! Det är på New Moon visningen på biografen Söder och för dig som absolut vill se på midnattsbion och inte har en biljett ännu, skynda på att köpa den nu! Jag såg också att de olika midnattsvisningarna av filmen på biograferna i Stockholm börjar helt olika tider. En salong i Kista börjar visningen 19.45, en annan visning, t.ex. i Sickla påbörjas 21.30. Hur kommer det sig? Ser kvällen annorlunda ut?

Twilight + New Moon kväll hos SF
Jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv Ida: De tänker nog inte så mycket på det, eftersom folk (som jag sade) kan vara korta i dagens samhälle också ;)



Hahaha, det var massa knasigt som jag ofta suttit och tänkt på jag också, så jag fattar precis XD <3

2009-11-08 @ 22:22:06
Postat av: Twifans, Ebba

Sv Ida: Det innan var från mig XD råkade glömma bort att skriva :P <3

2009-11-08 @ 22:23:00
URL: http://twifans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0