Robert Pattinson blir film!

För alla er galna Rob fans finns nu den ultimata filmen om honom! Det är en dokumentär om hans liv där han över natten blir en av världens mest eftertraktade kändisar! Filmen beskrivs som årets julklapp, och den står just nu högst upp på min önskelista :P Du kan förbeställa ditt exemplar hos hos Play.com där du även får en Rob 2010 kalender och The Haunted Airman dvd:n (tack Marie) och betalar runt 140 SEK (utan frakt). Eller hos Amazon där Robsessed kostar ca 110 kr.




"He's got the full package"


"Outrageously attractive"


Kommentarer
Postat av: Marie

The Haunted Airman är inkluderad i boxen också. Kan vara bra att veta när man funderar på att köpa den och kanske tycker att priset är högt. :-)

2009-11-04 @ 13:00:47
URL: http://www.twilightgrejer.se
Postat av: Diana

Vet ni när den kommer till Sverige? Alltså typ till cdon eller ngt? :)

2009-11-05 @ 15:38:33
URL: http://www.confess-it.devote.se
Postat av: stina

Härlig blogg du har. Jag älskar twilightböckerna och filmerna.Finns robert pattinsson filmen att köpa i sveriges butiker?hur dyr är den isåfall?

2009-11-06 @ 09:28:31
URL: http://stinaljus.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tack Marie :P Glömde berätta det för de som inte vet, ska se till att lägga till det :D



Tack Stina, men vi är ju faktiskt tre små söta jäntor på bloggen :D Och det är Ida som har gjort den OTROLIGT snygga layouten :P



Jag har faktiskt ingen aning om den kommer gå att köpa i svenska butiker, men jag har hört av mig till Åhléns och hoppas att de återkommer snart!



Om du beställer hem den från Play.com kostar filmen ca 140 SEK och hos Amazon.com kostar endast filmen runt 110 SEK :P Men sen måste man lägga på frakten också :P Anledningen till att den på Play är dyrare är att The Haunted Airman och en Rob kalender ingår, och det kan det ju definitivt vara värt!

Hoppas du fick svar på alla dina frågor. Annars är det bara att fråga på, jag hjälper mer än gärna till :D

2009-11-07 @ 19:33:15
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0