Till Anonym!

Anonym om En vampyr föds ur kärlek!:
till ida angående din novell : DEN VA GRYMT BRA :D
fick samma slags " rus" i mig som jag får av twilight böckerna !
Denna kommentar är godkänd.




Till dig du anonyma..
TACK... det värmde mitt hjärta otroligt mycket! vet inte om jag ska skratta eller gråta..
För några minuter sedan sprang jag omkring i lägenheten och skrattade och skuttade och min pojkvän kollade bara på mig som om jag blivit tokig... Du gjorde min dag och resten av min vecka!

Är det någon som är intresserad av ett nytt kapitel?!


Många kramar en super lycklig Ida!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ida.. ja helt klart är man de.. Vart är inlägget om mig då? hihiih.

2009-11-12 @ 23:19:22
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Jeen

Jag vill ha ett nytt kapitel! :D

2009-11-13 @ 10:10:15
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: micha

oooj glömde skriva namn , haha :)

glömde tillägga i min kommentar att ja vill jättegärna läsa fler :D

2009-11-14 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0