Meet Me On The Equinox... Oh, I Meen On The Bollcourt!

Nästa lördag bär det av..
Vår twi-träff..



Kl 13.30 kommer vi mötas vid Rudans friluftsgård i Haninge (tågstation Handen)
Vi kommer spela lite brännboll/baseboll i sann vampyranda sedan får dom som vill följa med upp till mig på middag och lite tv och lek kväll..



Ifall du är intresserad av något av detta och vill haka på så hör av dig..
Ifall du behöver beskrivning för att ta dig hit så är bara bara att hojta till :)


Många kramar Ida


UPDATE: Det är ingen åldersgräns men ifall ni är under 18 så jag vill jag målsmans medgivande och ett tele nummer som dom kan nås på ifall något händer... Vill ni att era föräldrar ska prata med mig eller ifall ni behöver resebeskrivning så hör av er på mailen. :)


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅÅ vad fin design du har skaffat skit fin

2009-10-18 @ 13:01:52
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Sindy

yes, beskrivning behövs. är helt lost i handen

Tror att mejl adress finns här någonstans.. :P

Om inte syster väljer att föda den 24e så är det 110% säkert att jag kommer ;D

2009-10-18 @ 15:54:27
URL: http://metrobloggen.se/InControl
Postat av: Anonym

Är det någon ålder gräns? Asså jag är tolv och GUD vad jag har längtat efter en twi träff i stockholm... och jag är inte barnslig på något sett.

2009-10-20 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0