Nytt på Scream Awards 2009!

Spike Tv har nu bekräftat att det kommer komma ut nya aldrig förr sedda bilder på Scream Awards 2009 som kommer sändas den 27 oktober i USA (ska försöka luska fram om den sänds i Sverige). Det är även bekräftat att stjärnorna kommer vara på plats under galan, men vilka som kommer vara där är ännu oklart! ÅÅÅÅHH! Jag verkligen älskar dessa galor med massa nya bilder och trailers! Det gör det hela så mycket mer spännande!! När man väntar på någonting gott...




Haha... det här är jag om jag skulle se någon i Twilight-gänget, om det varit Rob hade jag legat på marken med stora andningssvårigheter!!!! Hur tror du att du skulle reagera om du såg/träffade en av de snygga skådespelarna från Twilight??

/Jessie




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med dig skulle inte kunna stå upp mina knän skulle vika sig, jag skulle skrika mig hes. och bara gråta av glädje

2009-10-07 @ 22:56:00
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Jessie

Det skulle ju vara riktigt trist om man låg på marken hela tiden de var i sikte... Ingen chans att få en autograf eller något liknande om man är fastklistrad på marken... Vi får helt enkelt börja öva på att stå upp i liknande situationer, inte för att jag tror att det finns någon liknande ;P Man vill ju kunna njuta av deras närvaro!!!!!

2009-10-08 @ 10:09:28
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0