På lördag!

På lördag är det den omtalade Twilight-träffen..
Det är inte så många som sagt att dom kan komma men ALLA är välkommna..


Vi möts som tidigare sagt kl 13.30 i Handen - Vid Stor-Rudan (sjön)
Om ni vill ha hjälp att hitta dit så Maila mig på [email protected]
Desto fler som kommer desto cooolare lag kan vi ha...



Dom som är intresserade av att komma hem till mig efteråt och är under 18 måste höra av sig till mig senaste i morgon. Ni måste ha målsmans tillåtelse (lapp med intyg) och så vill jag ha ett in case of emergency nummer till någon.. bara som en säkerhets åtgärd.

Men ifall ni bara vill komma och spela lite basebollbränboll så är ni välkomna kl 13.30 med sjukt glatt humör och kläder efter väder!



Kommentarer
Postat av: Sindy

Åh va bra! Lördag :D

skulle du kunna skicka beskrivning så jag inte typ tappar bort mig när jag väl åker dit?

skulle vara jätte snällt :)

kram, ses!

2009-10-22 @ 22:40:07
URL: http://metrobloggen.se/InControl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0