Pattinson vill göra musik till Eclipse


Skvallerbloggaren Perez Hilton uppger att han vill skriva låtar till soundtracket av Eclipse, den tredje uppföljaren till vampyrfilmen Twilight — bara tiden räcker till.
— Jag vet inte om det kommer att vara möjligt eftersom att mitt schema är väldigt tajt men jag är verkligen sugen.



Efter att fokuserat på sin skådespelarkarriär vill Pattinson nu satsa mer på musiken.
— Att spela gör mig hel och jag är inte beredd att ge upp den känslan.
— Drömmen är att hitta en balans mellan båda yrkena.



[Enligt Aftonbldet.se]



Jag skulle personligen bli määääkta lycklig ifall han kunde släppa mer musik.. Det är ju hans musik och hans röst som gör att jag vill vara team Edward och Team Robert...

Älskar den typen av musik..
Så ifall någon av er läsare vet någon annan artist som gör samma typ av musik SÄG TILL MIG!


Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Viggo

Ida

Haha, idag kom nya designen upp för mig =P

Och jag tycker den är SKIT SNYGG!

2009-10-06 @ 16:37:11
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: issa

åh, hoppas han gör musik till eclipse det skulle vara underbart, and i would love it, han sjunger så bra och jag bara älskar hans röst och hans låtar, ;D bäst!



åh jag måste säga att jag äslkar den nya designen, så otroligt fin, den ska ni behålla :)

2009-10-06 @ 22:52:12
URL: http://isabellemildeus.blogg.se/
Postat av: issa

sv: ja hans röst än underbar, älskar hans musik :D

okej, ja jag tycker deisgnen är jättefin iaf och lite annorlunda, fast på ett bra sätt :) gillar den skarpt, varför gillar inte du den då? :)

2009-10-07 @ 11:53:37
URL: http://isabellemildeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0