Sist, och även minst... Jessica



Namn:
Jessica ingenting Johansson
Född: 18 oktober 1991 (18 år och yngst i gänget)
Bor: På en nästan öde ö ute i skärgården vid namn Äpplarö :P
Förhållande: Så singel som man kan bli :) Önskar dock att jag var tillsammans med Robert Pattinson, men vem gör inte det?

Sysselsättning: Sistaste året i gymnasiet där jag läser Turism och Resor (Går i samma klass som vår söta Viggo) :P Studenten nästa :D

Fritid: Till bredden fyllt av musik! Jag klarar inte av dagen om jag inte får lyssna på musik och jag har alltid Ipoden i högsta hugg ;) Jag älskar att spendera tid på min lilla öde ö, umgås med min familj, underbara vänner och mina söta djur(ca 25 får, 2 hundar och några möss i skafferiet), :D Älskar att sitta och läsa och försvinna in i en annan värld för en stund. Och självklart allting Twilight-relaterat :) Vill passa på att tacka Ida för chansen att blogga här! Helt otroligt kul att få skriva om en av sina största passioner! Thank you honey <3

Twilight i mitt liv: Första kontakten med Twilight var faktiskt, fram till ett tag sedan, ovetande. Jag köpte Twilight till min lillebror i julklapp i tron om att det var en häftig berättelse om vampyrer med massa blod. Så fel jag hade. Han hann läsa typ 23 sidor och insåg att det var en "cheesy love story" och jag har numera beslagtagit boken :D Men självaste "besattheten" kom när Victoria visade mig den "hyrda" filmen med sjukt dålig kvalité. Hon hade tjatat dag ut och dag in om någon serie som handlade om kärleken mellan en sjukt snygg, odödlig, vampyr-hunk och en männsklig tjej i vår ålder. Jag tyckte att det lät intressant och hon berättade praktisk taget hela böckerna för mig innan jag kom i kontakt med det själv. Såg som sagt filmen och föll pladask. Fick då låna Om jag kunde drömma av Viggo och efter typ första kapitlet beställde jag hem böckerna :)

Jag står troget på Edwards sida :D Och jag är ganska förvånad mig att jag ens kunde välja team, med tanke på att jag är Våg och aldrig kan göra ett impulsivt beslut innan jag övervägt alla positiva och negativa sidor (alla ni Vågar kanske känner igen er) Men jag har vart Team Edward hela tiden, och som det ser ut nu, kommer jag även fortsätta vara det :P

Önskar: Att gifta mig med Robert Pattinson (I'm a hopeless case) och att han sjunger för mig minst en gång varje dag! Och självklart önskar jag, precis som de två andra snygga bloggarna här, att du röstar på oss på The Twilight Sagas Blog Award :D Skulle betyda sjukt mycket om du gjorde det :P

Pussar och kramar
Jessie

Kommentarer
Postat av: Johanna



Jag är också trogen Team Edward har jag alltid varit önskar man var gift med Robert Pattinson också hihi

2009-10-30 @ 20:25:50
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Jessie

Johanna; Även om jag inte vill dela med mig, så kan väl du också få gifta dig med Rob :D

2009-10-30 @ 22:22:48
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Till Jessie, såklart:

Om du inte redan visste det .. så fyller du år på samma dag som Zac Efron..

[Det vet jag bara för att för "några" år sen, så där 1-2 år sen, hade jag (som ni har nu, fast i Robert pattinson) en liten secret crush i honom]

2009-11-01 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0