Midnight Sun

En av våra besökare, Victoria (samma namn som mig, coolt?) undrade vart man hittar Midnight Sun...

Den lagliga Midnight Sun, den som S.Meyer själv lagt upp på sin hemsida, hittar ni om ni klickar här--> Midnight Sun Partial Draft =D

Jag vet inte hur många av er som läst vissa delar ur Twilight & New Moon som togs bort, så nu länkar jag till dem ;)
Twilight outtakes
New Moon outtakes

De här uttagen ur böckerna är det Stephenie själv som lagt upp, så det är alltså 100% laglig att läsa dem! =D

Någon som läst?
Vad tyckte ni?
//Victoria

Kommentarer
Postat av: Victoria

Victoria: Tack, tack, tack för att du gav mig svar på frågan om Midnight Sun. Är så van att man aldrig får respons på frågor man ställer när bloggarna börjar växa. Otroligt tacksam över att ni fortfarande har fötterna på jorden och svarar på kommentarerna på ett eller annat sätt. STORT PLUS I KANTEN! Nu ska här läsas Midnight Sun :P



Keep up the good work. Som jag sa, är här varje dag och uppdaterar mig :)



KRAAAM på er!

2009-09-09 @ 00:29:25
URL: http://endansareshistoria.blogspot.com
Postat av: Viggo

Victoria:

Taack =D

Nu gör du mig ju lite generad :$

Det betyder jääätte mycket för mig att jag får se att jag gjort någon glad =D

TACK! You made my day!

2009-09-09 @ 09:17:10
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0