Panic Room på tv :)

Alla nattugglor! Ikväll går Panic Room med K.Stewart klockan 23.55 på ettan ikväll...
Jag har sett den ett par gånger och jag tycker att den är helt klart värd att se på!

För er som inte vet vad den handlar som så beskriver tv.nu den så här:
"Amerikansk thriller från 2002. Historien kretsar kring en 30-årig frånskild kvinna och hennes dotter, vilka är mitt uppe i en katt och råtta-lek i sitt hem i New York. Då bryter sig tre kriminella in för att leta efter en gömd väska med pengar. Mamman och dottern gömmer sig i "Panikrummet", skapat just för ett tillfälle som detta, men finner sig snart vara fångar i sitt eget hem."




//Victoria

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja! Jag såg på den!! :D Kristen är så lik sig själv när hon .. var .. liten .. :)



2009-09-19 @ 17:11:25
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0