Renesme - spoiler!

Alla pratar om spoilers ifall man lägger ut bilder från kommande filmer..
Fuck that säger jag! Jag tror att 99.99% av alla våra läsare har läst alla böckern.
Om du inte har läst böckerna så vet du säkert redan om dethär iaf.


[Bilden är lånade jag från flickorna på TheTwilightSaga]

Älskar denhär bilden på henne. Den ger henne ett ansikte men fortfarande så otydligt att man kan fantisera lite själv. och ungen på bilden är ju förbannat söt!


Men vad säger ni?
Är det fel att lägga ut Spoilers utan att varna?!



//Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna

Till Ida.



Nja eftersom jag har läst alla så bryr jag mig inte:P. Men om man inte har läst alla så borde man tänka lite själv om man ska kolla på tex en video eller liknande. För det är ju ändå en twi så då kommer mycket av sånt i böckerna/filmerna skrivas...dah lixom!.

2009-09-25 @ 11:53:57
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/
Postat av: Sabine

Det var nån gnällig unge som var och whinade på twicandy för ett tag sen för att vi la ut några bilder från filmen utan att skriva spoiler. Grejen är väl att det inte finns något sätt att faktiskt dölja spoilermaterial, så att skriva "spoiler" och sen slänga ut bilder gör ju att folk ser bilderna iallafall, så det är poänglöst.



Sen tycker jag väl att om man är inne på twilightbloggar och kanske bara har läst första boken och sett den filmen, så kanske man får skylla sig själv litegrann. För tänk om det finns de som inte läst första heller, hur låter man bli att spoila dom? Nej, löjligt. Är man inne får man skylla sig själv anser jag.

2009-09-25 @ 12:36:01
URL: http://vetauriel.se
Postat av: Viggo

Ida

Jag håller med dig till 100%!

Jag brukar dock skriva spoiler-varning för jag vill inte ha någon galning efter mig som tycker att jag har förstört deras twilight upplevelse...

Men du som är modig ska förstås låta bli att spoil-varna! ;)

2009-09-25 @ 14:00:05
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Zusanna

man får skylla sig själv om man inte har läst mer. böckerna har varit ute i ett så, har man inte läst alla så är det synd för den.



däremot är det vissa som inte vill se bilder/trailers i från en film SOM INTE HAR KOMMIT UT, och då tycker jag att man kan skriva en varning innan man lägger ut det.

2009-09-25 @ 18:08:25
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0