Soliga halsningar

Tjenare alla glada..
Just nu sitter jag(ida) vid en liten betal-data.. Tankte bara saga att det ser ut att ga bra har inne... statistiken ar fortfarande hog och jag ska snart lasa igenom lite inlagg...

Hoppas alla har det bra.
har ar det 34 grader och sol. vi har badat i havet och i poolen...
saknar att irra runt pa internet och jag saknar att prata med er..
men nu ar det inte langt kvar... bra 11 dagar  ;)

nu ska vi kasta oss i poolen igen..
hettan tar livet av mig ifall jag inte far bada...
Ha det super sa hores vi.. puss o kram!


// Ida


Kommentarer
Postat av: Viggo

Ida: Yiha =D De låter ju som att du har det underbart!

Sug in lite sol åt oss!

2009-09-05 @ 18:18:18
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: TTS - Julia

Heej Ida! Grymt att du kör internetcafé i alla fall - vad var det vi sa? ;D

HOPPAS du har det underbart där nere och tar med solen hem till lilla mig! Kraaam

2009-09-07 @ 21:29:08
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0