VMA sänds live i Sverige!

Det har länge gått rykten om att VMA (Video Music Awards) ska sändas live i Sverige, men jag ville inte skriva det på sidan fören MTV hade bekräftat det, och det har dom nu! =D
Kolla in vad som står nedan :)

"Under årets VMA kommer stjärnorna Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner att dyka upp för att för första gången visa den förlängda trailern av ”New Moon”, den andra filmen i vampyrsagan.

För alla fans där ute, fram till dess får ni spela sönder det här klippet.

Showen kommer att sändas live med start klockan 02.00 den 13 September. Sover du(mot förmodan)kommer den att visas i helhet igen klockan 19.30 den 17 September."

Ni vet väl vad som händer på VMA?
Om ni inte vet, så kan jag medela att.... trummvirrvel... det kommer en förlängd NEW MOON TRAILER!

Är det någon som ska kolla på det?
Jag ska iaf, om jag inte är sjuk fortfarande...
//Victoria



Kommentarer
Postat av: Jessica

JIPPIIIII :D Har du Mtv hemma Viggo?

2009-09-09 @ 09:17:15
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Viggo

Yes! =D

Sova hos mig o ha uppe kväll? ;)

2009-09-09 @ 09:20:27
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0