Bella blir coolare genom filmerna?

Bella genom filmerna...
Jag vet att det har kommit upp liknande bilder förut, men jag tänkte på en sak....

Bildkälla: Twifans

 

Viggo: "Min Bella" är lite töntig och "alldaglig snygg", alltså "ser bra ut, men inte sticker ut i en mäng" snygg. Det tycker jag att hon var i Twilight, men i New Moon och Eclipse blev hon helt plötsligt lite coolare och tuffare. Är det bara jag som tycker att det faktiskt är ganska stor skillnad?

 

Ida: Tycker egentligen att Kristen är föööör cool för att vara Bella..
Min Bella är mer "bölig" (eget ord), Kristen ger Bella för mkt karraktär.
Men som Viggo säger så har hon blivit ännu tuffare i New Moon och det lilla vi sett från Eclipse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0