Midnight Sun

Idag fick vi en fråga från en läsare vart man kan läsa Midnight Sun, så det fixar vi ;)


För er som inte vet vad Midnight Sun är:
Det är Twilight ur Edwards synvinkel som S.Meyer skrev. När S.Meyer höll på att skriva den så läckte den ut på internett. Hon kände sig oerhört kränkt eftersom det inte var ett klart verk, så hon slutade skriva den och la den på hyllan.
Nu i efterhand har hon lagt upp den på sin hemsida, så att man kan läsa de första X-antal kapitlena som hon han skriva klart.



Midnight Sun går att läsa här Midnight Sun Partial Draft
Den är självklart på Engelska eftersom det inte är en klar bok så är den inte översatt ;)



Bilden är inte gjord eller påtänk av S.Meyer


UPPDATE: Vi fick en fråga från Ammis "Finns det något hopp om att hon kommer skriva klart den?"
Jag (Viggo) har inte hört att hon ska fortsätta, men jag hoppas att S.Meyer ska få tillbaka lusten för M.Sun när hela Twilight hysterin har lagt sig lite. Jag kan tänka mig att hon om ett år, kanske om tio, kommer att skriva klart den. Jag håller tummarna, för jag tycker den delen jag läst av M.Sun är helt UNDERBAR!

Kommentarer
Postat av: Ammis

Finns det något hopp om att hon kommer skriva klart den? Har hon sagt något om det? :)



Tacksam för svar! :D

2010-04-14 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0