The Cullens genom tiderna

Vad tycker ni?

Bildkälla: Twifans


Viggo:
Här kommer mina tankar om The Cullens hår:
1. Kan vampyrers hår växa nu för tiden? Jasper hår kan tydligen det i alla fall....?
2. Esmes hår har tappat sin "caramell" färg och helt plötsligt blivit mörkt...
3. Personligen tycker jag att Rosalies hår är bäst i Eclipse! Skit snyggt!
4. Jag undrar lite vad som hädne med Alices "spiky hair"...? Om man har läst böckerna (och som jag, lyssnat på för många intervjuer med S.Meyer där hon pratar om karaktärerna) så vet man ju att Alice spretiga hår har en stor del av hennes förflutna, lite tråkigt att de har sabbat det...


Vad tycker ni? Vad är bättre/sämmre?

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker att Jaspers hår i Eclipse är sååå fult, alldeles för långt! Klipp av det :P

2010-04-04 @ 16:02:41
Postat av: amanda

de skulle haft likadant hår som i första filmen!

2010-04-04 @ 21:42:37
URL: http://mangos.bubbleroom.se
Postat av: Stephanie

jag tycker dom ser bäst ut i Twilight :)

2010-04-05 @ 16:21:47
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: Sara

Varför har Alice's spretiga hår så stor del av hennes förflutna? :o

2010-04-05 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0