12/2 Dagens Citat från Jeen

Dagens läsarcitat kommer från vår trogne läsare/komentator Jeen! Hon har en speciell förkärlek för ett citat från Twilithgt - filmen. Dethär är anledningen till att hon gillar just det citet;


Har ett speciellt och det är från filmen när Bella berättar att Edward är utanför och vill presentera sig officiellt och pappan "bring him in!" klick-klick med geväret. Haha jag skrattar galet mycket varenda gång men det är för att jag såg filmen med en kille som själv började asgarva och berättade om sin pappa som gjorde nästan exakt samma mot hans syster fast slipade en kniv istället







Och ja Jeen, det är en rolig scen och jag tror att de pappor som sett den scenen önskar dom kunde göra/gjort samma sak!


// Ida

Kommentarer
Postat av: Jeen ♠

Hahaha :D älskarn. Ni kanske kan berätta om era favoritscener och varför de är det? :) Har ni kanske gjort men vore treligt att höra igen:D

2010-02-13 @ 01:14:26
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: Rosa

Den är en av mina favoriter också!

2010-02-13 @ 10:14:52
Postat av: nea

Till ida :)

Haha älskar den senen xD

2010-02-13 @ 12:25:54
URL: http://www.girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0