Ash i ny photoshoot

Ashley Greene har nyligen varit med i en photoshoot av Tyler Shields...

Alla vet ju att Ashley typ ALLTID är as söt och ser helt oskyldig ut... Jag (Viggo) trodde inte det var möjligt, men i den här fotograferingen ser hon faktiskt mindre sockersöt-liten oskyldig flicka ut... Eller? Är det bara jag?

Källa

Jag tyckte iaf att peruken såg ganska tuff ut på henne ;)

 

Här är ett par bilder som också togs, men utan peruk. Och hon var lite tuffare än vanligt där också... tycker jag =P

 

Men visst är hon helt sjukt vacker?

 

//Flocken

 


Kommentarer
Postat av: stina

Hon är vacker :) men jag föredrar nog lilla söta ashley :P

2010-02-23 @ 08:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0