Twilight överallt!





Det har nästan blivit lite larvigt..



När jag går förbi yngre tjejer (13-16) så tänker jag ofta; någon av dehär tjejerna älskar nog twilight såsom jag och någon kanske har vart inne på bloggen!

Ifall jag ser New Moon reklam så blir jag spattig i kroppen och jag spenderar lika mycket tid framför denhär bloggen som jag gör med min sambo (kanske mer med sambon senaste veckorna men iaf)..

Hur mycket tankeverksamhet lägger ni ner på twilight?

// Ida


Update:
Har ni sett/träffat oss?
vet ni hur vi ser ut?
om inte vill ni veta så ni kanske skulle känna igen oss
?


// Ida igen :)

Kommentarer
Postat av: rosa

Jag tänker på Twilight jätte ofta,OFTA.Varje gång jag sitter på datan för jag nåt som handlar om Twilight.

2010-02-10 @ 21:52:59
Postat av: Alma

Mitt liv är Twilight, Twilight är i mitt huvud 24/7 och på ett eller annat sätt lyckas jag ALLTID koppla allt till twilight. Allt jag gör är twilight inspirerat, och jag menar verkligen ALLT!



2010-02-10 @ 21:57:50
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag tänker på Twilight hela tiden!

Twilight är mitt liv och har varit sedan jag läste Twilight första gången :)

Så fort någon nämner något om twilight eller någon av skådisarna har dom min fulla uppmärksamhet... det går inte en dag utan att jag tänkte eller säger något om twilight :) <3

2010-02-11 @ 18:37:17
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: Paulina

Every day (A)

Lite svårt att inte göra det heller ;)

2010-02-14 @ 18:49:49
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0