Vilket team är du?

Den oändliga diskussionen kan komma till ett slut..
Är du Team Edward/vampires eller Team Jacob/Wolves?!
Vad sägs som att tänka om din situation och bli Team HUMANITY..

Jag lämnade blod idag känner mig väldigt duktig!
Det var ganska kul när en av sköterskorna skulle ta mitt blodtryck med en elektrisk makapär! :P
Tre gånger i rad visade aparaten Error! varpå jag skojjade och sa;
Jaha, jag har inge blodtryck, jag kanske e död. Och hon svarade då (till min förtjusning): Ja, du kanske är en vampyr.. *AAAWSOME*



Och nu tycker jag att det är dax för alla twifans över 18 år att donera blod.
Även om du är rädd för sprutor (liksom jag) så är det inte sååååå farligt...
Massvis med operationen ställs in varje år pga dålig tillgång på blod.

Tänk en dag kan det vara du som blivit påkörd och behöver mer blod.
Det tar max 20 minuter att lämna blod (från det att du kliver in på bussen eller blodcentralen)!

Läs mer på www.geblod.nu!



// Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ida. vad tappert av dig, jag klarar inte av det svimmar nästan bara av att ta ett blodprov men jag önskar jag kunde göra de

2010-02-22 @ 23:35:19
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Marie

Jättebra jobbat Ida!

Och bra att du uppmärksammar sånt här.



Jag vet att jag har skrivit detta innan, men jag försökte donera blod före jul, men fick inte eftersom jag hade för dåligt blodvärde. Jädra mens antar jag. :-(

Jag äter järntabletter nu, så får vi väl se om de låter mig donera i framtiden.



Kul kommentar från sköterskan. Hon kanske var ett Twilight-fan? :-)

2010-02-22 @ 23:55:09
URL: http://www.twilightgrejer.se
Postat av: Rosa

Ja jag tycker folk borde göra det,Så coolt att hjälpa nån!Synd att jag bara är 13 :(.5 år kvar för min del...

2010-02-23 @ 14:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0